Krok 1. Dodaj kontakty do swojej bazy

Zbuduj bazę kontaktów. 

Chcąc prowadzić skuteczne kampanie marketingowe musisz posiadać odpowiednio przygotowaną bazę kontaktów. W iPresso możesz stworzyć ją na kilka sposobów:

  •  wprowadź ręczne nowe kontakty

Jeśli chcesz wprowadzić kilka lub kilkanaście kontaktów, najlepszym sposobem będzie wprowadzenie ich ręcznie. Dowiedz się więcej.

  • zaimportuj baze z CSV ​

To najlepsza metoda jeżeli posiadasz już gotową, większą bazę kontaktów. Wprowadzając ją do iPresso możesz przeprowadzić jej wstępną segmentację. Dowiedz się więcej.

  • dodaj formularz kontaktowy  

To doskonała metoda na pozyskiwanie nowych kontaktów z Twojej strony internetowej. Stwórz formularz, poprzez który pozyskasz najbardziej interesujące Cię informacje o potencjalnych klientach. Monitoruj ich aktywności i docieraj do nich z najbardziej dopasowanymi ofertami. 

Kontakty wprowadzone ręcznie oraz te zaimportowane z pliku nie są kontaktami śledzonymi. By je śledzić potrzebne jest wykonanie przez nie dodatkowej akcji - wypełnienie formularza lub otwarcie linku z mailingu.

Kontakty pozyskane z formularza stworzonego w iPresso są automatycznie śledzone.

Wprowadzając kontakty do iPresso pamiętaj o stosowaniu tagów i kategorii, które pozwolą ci pogrupować kontakty pod kątem ich potrzeb i zainteresowań. Dzięki temu twoje kampanie będą ściśle dopasowe do potrzeb klientów, z interesującymi ich treściami, wysłane w odpowiednim czasie i najbardziej dogodnym kanałem komunikacji. Dowiedz się więcej.


Related articles

Polityka Cookies

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.