Testy A/B

Ta funkcjonalność nie jest dostępna w wersji iPresso Express. Skontaktuj się z nami w celu poznania oferty iPresso Enterprise.

Tworzenie testu A/B

W iPresso masz możliwość przeprowadzania testów A/B. Pozwolą ci one na wybranie najskuteczniejszej wersji e-mailingu.

Aby przeprowadzić test A/B przejdź do sekcji Ustawienia, przeciągnij suwak w prawo celem włączenia testów 

Przeprowadzenie testu A/B odbywa się w kilku krokach.

Krok: Ustawienia testów A/B/X

Przesuwając suwak masz możliwość określenia jaki procent grupy odbiorców chcesz przeznaczyć na testy.

Ponadto możesz określić sposób wyboru zwycięskiej wersji: automatycznie, po upływie określonego czasu bądź zrobić to w sposób ręczny.

Liczba testowych wersji

Przeprowadzając testy możesz porównać ze sobą jednocześnie 5 wersji e-mailingu.

Każda z wersji oznaczona jest jedną z liter (A, B, C, D, E). Domyślnie test ustawiony jest na porównanie dwóch wersji e-mailingu. Jeżeli chcesz przetestować więcej niż dwie wersje wybierz odpowiednią liczbę z rozwijanego pola.

Klikniecie w jeden z przycisków oznaczonych literą od A do E powoduje przełączenie pomiędzy poszczególnymi wersjami e-mailingu.

W każdej z testowanych wersji wypełnij pola obowiązkowe: TematNazwa nadawcy.

Sposób mierzenia konwersji 

Możesz określić w jaki sposób chcesz wybrać zwycięzką wersję poprzez Sposób mierzenia konwersji na podstawie: otwarcia e-mailingu, pobrania pliku, kliknięcie linku z e-mailingu itp. możliwości są bardzo duże. Ponadto określić możesz również Testowanie czasu wysyłki: testuj godzinę wysyłki, testuj dzień wysyłki, co przekłąda się na określenie najlepszej pory na wysłanie docelowej wysyłki. 


Polityka Cookies

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.