Tabele przestawne

Ta funkcjonalność nie jest dostępna w wersji iPresso Express. Skontaktuj się z nami w celu poznania oferty iPresso Enterprise.

System iPresso wykorzystuje pewne typowe dla technologii Big Data rozwiązania dotyczące przetwarzania danych. Jednym z nich jest możliwość strukturalnego analizowanie bazy kontaktów za pomocą tabel przestawnych.

Dzięki tabelom przestawnym w iPresso możesz zestawiać ze sobą dowolne kryteria przypisane swoim kontaktom. W ten sposób otrzymasz interesujące Cię informacje, np. co do zależności pomiędzy branżami, w jakich działają określone firmy, a miastami, w których mają one swoje siedziby.

Z bazy posiadanych kontaktów możesz wyselekcjonować dowolną grupę osób. Niech będą to na przykład nasi klienci.

Załóżmy, że chcesz dowiedzieć się, jaki jest stosunek pomiędzy ich miejscem zamieszkania a płcią.

Wprowadzenie odpowiednich kryteriów pozwali Ci zapoznać się z tymi danymi w formie tabeli przestawnej, na podstawie której możesz również wygenerować wykres w czytelny sposób przedstawiający interesujące Cię informacje.

Dzięki tej funkcji możesz dokonać analizy każdej grupy kontaktów pod dowolnym kątem.

Aby przeprowadzić szczegółową Analizę Kontaktów, przejdź do sekcji Raporty. W lewym menu kliknij Tabele przestawne. Następnie wybierz grupę kontaktów do analizy. W tym celu z listy wybierz interesujące Cię kryteria.

Do wyboru są:

 

Kryterium - lista zależna jest od dynamicznych kryteriów kontaktów m.in. takimi jak: stanowisko, data utworzenia, firma, miasto, kraj, województwo, kategorie, tagi itp.

Działanie -  lista jest zależna od tego co zostało zdefiniowane w dynamicznych aktywnościach i działaniach. Może to być m.in. edycja kontaktu, wysyłka e-mailingu, wysyłka smsów, wysyłka smsów głosowych itd.

Aktywność - wejście na sekcje prasową z logowaniem i bez logowania, wejście na landing page, wypełnienie formularza, wejście na ankietę, wypełnienie ankiety, pobranie pliku, otwarcie e-mailingu, otwarcie linku z e-mailingu, wejście na monitorowaną stronę, wypisanie się ze zgody.   

Możesz na przykład przeanalizować daną grupę na podstawie jej aktywności, działania czy też kryterium.

Przykład 1

Chcesz przeprowadzić analizę na kontaktach, które spełniają poniższe kryteria:

Przykład 2

Chcesz przeprowadzić analizę na kontaktach, które spełniają poniższe kryteria:

Przykład 3

Chcesz przeprowadzić analizę na kontaktach, które spełniają poniższe kryteria:

Analiza kontaktów

1. Wybierz interesujące Cię kryteria do analizy.

2. Podaj nazwę analizy i kliknij w przycisk [Zapisz]

3. Kliknij w przycisk [Analizuj Kontakty]

 

Wyświetli Ci się nowy widok z przestawnymi tabelami.

Z prawej strony wybierz interesujące Cię zmienne takie jak np: Miasto, Suma Encja. “Encja” przy Suma oznacza nazwę kategorii kontaktów, którą chcemy analizować. 

Kliknij w przycisk [OK]

Automatycznie zostanie wygenrowane zestawienie na podstawie Twoich wcześniejszych kryteriów i wybranych zmiennych. 

 

Przeglądanie raportów

 

Raporty możesz przeglądać w:

  •  Tabeli
  •  Wykresach: słupkowych, liniowych, rozproszenia, kołowych i skumulowanych.

Eksport Analiz Kontaktów

Analizy możesz wyeksportować do pliku HTML, CSV, Excel, PNG i PDF.

 

Akcje

Na podstawie segmentacji kontaktów możesz przeprowadzić akcje np. przypisać do wybranej grupy odpowiednią kategorię lub tag.

W tym celu kliknij przycisk [Akcje].

Wyświetli Ci się nowy widok, w którym będziesz miał możliwość przypisania do wybranej grupy odpowiednią kategroię lub tag tag. Mozesz również wyeksportować wcześniej wysegmentowaną grupę do pliku CSV.

 


Related articles

Polityka Cookies

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.