Analiza zachowań

Ta funkcjonalność nie jest dostępna w wersji iPresso Express. Skontaktuj się z nami w celu poznania oferty iPresso Enterprise.

Aby przeprowadzić analizę zachowań kontaktów należy przejść do zakładki Raporty, a następnie wybrać Analizę zachowań.

Po kliknięciu wyświetli Ci się nowy widok. Aby wygenerować nowy raport kliknij w zielony przycisk Przeprowadź analizę zachowań.

Wyświetli Ci się widok, w którym możesz wybrać grupę kontaktów, dla której chcesz wygenerować raport. 

Za pomocą rozwijanej listy wybierz dowolną ilość kryteriów, aby przeprowadzić analizę dla odpowiednich kontaktów znajdujących się w bazie iPresso. Do wybory masz AtrybutyDziałaniaAktywności i Zgody, na podstawie których wyselekcjonujesz interesującą Cię grupę kontaktów.

Po wybraniu interesującej Cię grupy kontaktów kliknij zielony przycisk Analizuj wybrane kontakty.

Wyświetli Ci się nowy widok, w którym istnieje możliwość nazwania raportu oraz wyboru czy interesują Cię Działania na kontakcie (czyli np. akcje podjęte przez system, takie jak wysłanie e-maile) czy Aktywności kontaktu (np. wejście na monitorowaną stronę). 

W przypadku wybrania Działań na kontakcie wybierz te działania, które chcesz ująć w analizie, np. Wysyłka e-mailinguDodanie kategoriiEdycja kontaktu.

Ostatnim krokiem jest określenie przedziału czasowego, który ma zostać uwzględniony w analizie. Po wybierze przedziału czasowego kliknij przycisk Zamów analizę.

 

 

 

 

 

 


Polityka Cookies

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.