Bloki Akcji - opis, konfiguracja

Po zdefiniowaniu Ustawień oraz określeniu grupy odbiorców w zakładce Scenariusz możesz ułożyć ścieżkę działań scenariusza.

W przyborniku po lewej stronie masz możliwość wyboru pomiędzy blokami Akcji, Warunkami, Inne.

Bloki Akcji:
Do wyboru spośród tych bloku są następujące bloki:


Wysłanie wiadomości e-mail - blok umożliwiający wysłanie wiadomości e-mail.
Konfiguracja:
Z rozwijanej listy Wysyłka e-mail wybierz kampanię e-mail, która będzie wysyłana.
Kliknięcie zapisz kopie roboczą powoduje, że kampania jest wybrana lecz element nie zostanie jeszcze oznaczony skonfigurowany.
Kliknięcie Zapisz powoduje, że element zostaje oznaczony jako skonfigurowany (po prawidłowym zdefiniowaniu wszytkich niezbędnych elementów)
Dodaj nową - przenosi do kreatora tworzenia nowej wiadomości e-mail.

Uwaga! - jeżeli Twoja kampania nie jest widoczna na licie Wysyłka e-mail najprawdopodobniej podczas tworzenia kampanii nie została oznaczona opcja w ustawieniach kampanii Dla scenariuszy.

Wysłanie wiadomości SMS - blok umożliwiający wysłanie wiadomości sms.
Konfiguracja:
Z rozwijanej listy Wysyłka SMS wybierz kampanię sms, która będzie wysyłana.
Kliknięcie zapisz kopie roboczą powoduje, że kampania jest wybrana lecz element nie zostanie jeszcze oznaczony skonfigurowany.
Kliknięcie Zapisz powoduje, że element zostaje oznaczony jako skonfigurowany (po prawidłowym zdefiniowaniu wszytkich niezbędnych elementów)
Dodaj nową - przenosi do kreatora tworzenia nowej wiadomości sms.

Uwaga! - jeżeli Twoja kampania nie jest widoczna na licie Wysyłka sms najprawdopodobniej podczas tworzenia kampanii nie została oznaczona opcja w ustawieniach kampanii Dla scenariuszy.

Wysłanie wiadomości głosowej - blok umożliwiający wysłanie wiadomości voice.
Konfiguracja:
Z rozwijanej listy Wysyłka wiadomości głosowej wybierz kampanię voice, która będzie wysyłana.
Kliknięcie zapisz kopie roboczą powoduje, że kampania jest wybrana lecz element nie zostanie jeszcze oznaczony skonfigurowany.
Kliknięcie Zapisz powoduje, że element zostaje oznaczony jako skonfigurowany (po prawidłowym zdefiniowaniu wszytkich niezbędnych elementów)
Dodaj nową - przenosi do kreatora tworzenia nowej wiadomości voice.

Uwaga! - jeżeli Twoja kampania nie jest widoczna na licie Wysyłka e-mail najprawdopodobniej podczas tworzenia kampanii nie została oznaczona opcja w ustawieniach kampanii Dla scenariuszy.

Wysłanie Web pusha - blok umożliwiający wyświetlenie komunikatu Web push.
Konfiguracja:
Z rozwijanej listy Web push wybierz kreację, która będzie wyświetlona.
Kliknięcie zapisz kopie roboczą powoduje, że kampania jest wybrana lecz element nie zostanie jeszcze oznaczony skonfigurowany.
Kliknięcie Zapisz powoduje, że element zostaje oznaczony jako skonfigurowany (po prawidłowym zdefiniowaniu wszytkich niezbędnych elementów)
Dodaj nową - przenosi do kreatora tworzenia powiadomienia Web push.

Wysłanie Mobile pusha - blok umożliwiający wyświetlenie komunikatu Mobile push do aplikacji.
Konfiguracja:
Z rozwijanej listy Mobile push wybierz powiadomienie, które będzie wyświetlone.
Kliknięcie zapisz kopie roboczą powoduje, że kampania jest wybrana lecz element nie zostanie jeszcze oznaczony skonfigurowany.
Kliknięcie Zapisz powoduje, że element zostaje oznaczony jako skonfigurowany (po prawidłowym zdefiniowaniu wszytkich niezbędnych elementów)
Dodaj nową - przenosi do kreatora tworzenia powiadomienia Mobile push.

Wysłanie powiadomienia na Facebook-u - blok umożliwiający wysłanie powiadomienia do aplikacji na Facebook-u.

Konfiguracja:

Wprowadź Nazwę, Token Aplikacji oraz względny adres URL aplikacji facebookowej.

W tym miejscu masz również możliwość dodanie treści wraz z opcją personalizowania.

Wysłąnie powiadomienia do aplikacji - blok umożliwijący wysłanie powiadomienia do aplikacji.

Konfiguracja:

Wprowadź nazwę, z rozwijanej listy wybierz aplikację, na którą ma być wysłane powiadomienie.

Dodanie kategorii - system doda wszystkim kontaktom przechodzącym przez ten blok wybraną kategorię.
Konfiguracja:
Z rozwijanej listy wybierz kategorię, którą chcesz przypisać w tym elemencie do kontaktów.


Usunięcie kategorii - system usunie wszystkim kontaktom przechodzącym przez ten blok wybraną kategorię (o ile taka kategoria została wcześniej przypisana)

Konfiguracja:
Z rozwijanej listy wybierz kategorię, którą chcesz usunąć w tym elemencie kontaktom.


Dodanie tagów - system doda wszystkim kontaktom przechodzącym przez ten blok wybrany tag.

Konfiguracja: analogicznie jak w przypadku dodaniu kategorii.


Usunięcie tagów - analogicznie jak w przypadku usunięcia kategorii.

Konfiguracja: analogicznie jak w przypadku usunięciu kategorii.


Zmiana atrybutu kontaktu - blok umożliwiający zmianę wartości w ramach wybranego atrybutu kontatu.

Konfiguracja: Wybierz z rozwijanej listy Atrybut kontaktu, w którym chesz zmienić wartość kontaktom, które przechodzą przez ten blok.

Do wybru są dwie możliwości:

Ustaw konkretna wartość - spowoduje zmianę dotychczasowej wartości na tę, która zostanie wprowadzona w polu poniżej.

Zmień o ustaloną wartość - spowoduje dodanie określonej wartości do dotychczasowej, którą aktualnie posiada kontakt.

Zmiana zgody marketingowej - blok umożliwiający zmianę zgody.

Konfiguracja: Wybierz rodzaj zmiany.

Do wyboru są:

Dodaj - spowoduje przypisanie zgody wybranej z rozwijanej listy Zgoda Marketingowa.

Usuń - spowoduje usunięcie zgody wybranej z rozwijanej listy Zgoda Marketingowa.

Modyfikacja dostępu do kontaktów - blok umożliwiający zmodyfikowanie dostępów przypisanych do konatktów.

Konfiguracja: Wybierz rodzaj zmiany.

Do wyboru są:

Dodaj - spowoduje przypisanie dostępu wybranego z rozwijanej listy Dostęp do kontaktów.

Usuń - spowoduje usunięcie dostępu wybranego z rozwijanej listy Dostęp do kontaktów.

Nadpisz - spowoduje nadpisanie dostępu wybranego z rozwijanej listy Dostęp do kontaktów.


Related articles

Polityka Cookies

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.