Bloki Warunkowe - opis, konfiguracja

Po zdefiniowaniu Ustawień oraz określeniu grupy odbiorców w zakładce Scenariusz możesz ułożyć ścieżkę działań scenariusza.

W przyborniku po lewej stronie masz możliwość wyboru pomiędzy blokami Akcji, Warunkami, Inne.

Bloki Warunkowe:
Do wyboru spośród tych bloku są następujące bloki:

Otwarcie mailingu - blok umożliwiający sprawdzenie otwarcia wysłanej wcześnieju wiadomości e-mail (za pomocą bloku wysłanie wiadomości e-mail).

Konfiguracja:

Z rozwijanej listy Wysyłka e-mail wybierz kampanię e-mail, której otwarcie chcesz sprawdzić na tym etapie scanriusza.

Za pomocą suwaka określ sposób weryfikacji warunku:

Czasowa weryfikacja warunku - daje możliwość zdefinowania czasu przez jaki system będzie "czekał" na spełnienie warunku.

Jednokrotna weryfikacja warunku - system sprawdza czy warunkek spełniony jest na moment wejścia kontaktów do tego bloku.

W tym miejscu masz również możliwość zdefiniowania scoringu w przypadku spełnienia/nie spełnienia warunku.

Kliknięcie linku z e-mailingu - blok umożliwiający sprawdzenie kliknięcia w linki zawarte w wysłanej wcześniej wiadomości e-mail.

Konfiguracja:

Z rozwijanej listy Wysyłka e-mail wybierz kampanię e-mail, której kliknięcia w linki chcesz sprawdzić na tym etapie scanriusza.

Z rozwijanej listy Odnośnik wybierz ten, którego kliknięcia  chcesz sprawdzić.

Za pomocą suwaka określ sposób weryfikacji warunku:

Czasowa weryfikacja warunku - daje możliwość zdefinowania czasu przez jaki system będzie "czekał" na spełnienie warunku.

Jednokrotna weryfikacja warunku - system sprawdza czy warunkek spełniony jest na moment wejścia kontaktów do tego bloku.

W tym miejscu masz również możliwość zdefiniowania scoringu w przypadku spełnienia/nie spełnienia warunku.

Kliknięcie linku - blok umożliwiający sprawdzenie kliknięcia w linki zawarte w wysłanej wcześniej wiadomości e-mail, sms, web push, mobile push.

Konfiguracja:

Z rozwijanej listy Kanał komunikacji wybierz kanał, którym wysyłana była wiadomość, której kliknięcia chcesz monitorować.

W polu Kampania wybierz kampanię, której kliknięcia w linki chcesz sprawdzić na tym etapie scanriusza.

Z rozwijanej listy Kryterium opcję zawiera słowo, jeżeli chcesz poslużyć się wyrażeniem występującym w linku lub jest równe jeśli chcesz podać dokładny adres.

W polu odnośnik wybierz link.

Za pomocą suwaka określ sposób weryfikacji warunku:

Czasowa weryfikacja warunku - daje możliwość zdefinowania czasu przez jaki system będzie "czekał" na spełnienie warunku.

Jednokrotna weryfikacja warunku - system sprawdza czy warunkek spełniony jest na moment wejścia kontaktów do tego bloku.

W tym miejscu masz również możliwość zdefiniowania scoringu w przypadku spełnienia/nie spełnienia warunku.

Wypełnienie formularza kontaktowego - blok umożliwiający sprawdzenie wypełnień stworzonego wcześniej formularza.

Konfiguracja:

Z rozwijanej listy Formularz kontaktowy wybierz ten, którego wypełnenia chcesz sprawdzić na tym etapie scanriusza.

Za pomocą suwaka określ sposób weryfikacji warunku:

Czasowa weryfikacja warunku - daje możliwość zdefinowania czasu przez jaki system będzie "czekał" na spełnienie warunku.

Jednokrotna weryfikacja warunku - system sprawdza czy warunkek spełniony jest na moment wejścia kontaktów do tego bloku.

W tym miejscu masz również możliwość zdefiniowania scoringu w przypadku spełnienia/nie spełnienia warunku.

Wejście na stronę - blok umożliwiający sprawdzenie wejść na monitorowaną stronę.

Konfiguracja:

Z rozwijanej listy Monitorowana strona wybierz tą, na którą wejścia chcesz sprawdzić na tym etapie scanriusza.

W polu adres URL masz możliwość wprowadzenia dokładnego adresu URL monitorowanej strony, przykładowo podstrona.

Za pomocą suwaka określ sposób weryfikacji warunku:

Czasowa weryfikacja warunku - daje możliwość zdefinowania czasu przez jaki system będzie "czekał" na spełnienie warunku.

Jednokrotna weryfikacja warunku - system sprawdza czy warunkek spełniony jest na moment wejścia kontaktów do tego bloku.

W tym miejscu masz również możliwość zdefiniowania scoringu w przypadku spełnienia/nie spełnienia warunku.

Cechy - blok umożliwiający sprawdzenie bazy kontaktów pod kątem występowania określonych cech.

Konfiguracja:

W tym miejscu masz do dyspozycji formularz umożliwijący określenie, które z cech chesz sprawdzić na tym etapie scanariusza.

Sklada się on z kilku rozwijanych list:

W pierwszej z nich masz możliwość wyboru pomiędzy:
Atrybuty - są to zwykle elementy takie jak Kategoria, Tag, Miasto, Województwo, Adres e-mail itp.
Działanie - są to wszelkie działania jakie moga zostać podjęte przez system wobec kontaktów w bazie (wysyłka e-mailingu, dodanie kontaktu, dodanie kategori, edycja kontaktu itp).
Aktywność - sa to wszytkie akcje zdefiniowane w systemie jakie moga zostać podjęte przez kontakty w bazie (kliknięcie linku z e-mailingu, otwarcie e-mailingu, wejście na monitorowaną stronę)
Zgody - elementy umożliwijące komunikację z kontaktami w bazie.

Druga rozwijana lista powiązana jest bezpośrednio z pierwszą i umożliwia zdefiniowanie, który Atrybut, Aktywność, Działanie lub Zgodę chciałbyś zastosować.

Trzecia rozwijana lista - jest elemnetem pomocnicznym i zawiera takie elementy jak posiada/nie posiada, jest równe/większe niż, większe lub równe, mniejsze lub równe itp.

W zależności od rodzaju wybranego elementu w pierwszej oraz drugiej rozwijanej liście mogą występować różne wyrażenia.

W kolejnych rozwijanych listach wskazujemy konkretny element, który nas interesuje. Może być to więc konkretna nazwa kategorii/tagu, Aktywność lub Działanie.

Uwaga! w zależności od wybranych elementów w rozwiajnych listach mogą wystąpić jeszcze inne pola pomocnicze.

Zastosowanie "i" - ma miejsce w momencie gdy chcemy ZAWĘZIĆ  grupę kontktów do tych, które poza wskazanym kryteriu spełniją jeszcze jakieś dodatkowe.

Po zdefiniowaniu cech konfigurujemy pozostałe elementy.

Za pomocą suwaka określ sposób weryfikacji warunku:

Czasowa weryfikacja warunku - daje możliwość zdefinowania czasu przez jaki system będzie "czekał" na spełnienie warunku.

Jednokrotna weryfikacja warunku - system sprawdza czy warunkek spełniony jest na moment wejścia kontaktów do tego bloku.

W tym miejscu masz również możliwość zdefiniowania scoringu w przypadku spełnienia/nie spełnienia warunku.

Warunek czasowy - warunek ten zostanie spełniony tylko i wyłącznie w momencie gdy kontakt wejdzie do tego bloku po zdefiniowanym w nim czasie. Wejście kontaktu do tego bloku przed określonym czasem skutkuje niespełnieniem warunku.

Konfiguracja:

Wprowadź datę oraz godzinę, która będzie elementem determinującym spełnienie bądź niespełnienie warunku.

W tym miejscu masz również możliwość zdefiniowania scoringu w przypadku spełnienia/nie spełnienia warunku.

Aktywność kontaktu - blok umożliwiający sprawdzenie wystąpienia zdefiniowanej Aktywności kontaktu

Konfiguracja:

Z rozwijanej listy Aktywność wybierz tą, którego wystąpienie chcesz sprawdzić na tym etapie scanriusza.

Za pomocą suwaka określ sposób weryfikacji warunku:

Czasowa weryfikacja warunku - daje możliwość zdefinowania czasu przez jaki system będzie "czekał" na spełnienie warunku.

Jednokrotna weryfikacja warunku - system sprawdza czy warunkek spełniony jest na moment wejścia kontaktów do tego bloku.

W tym miejscu masz również możliwość zdefiniowania scoringu w przypadku spełnienia/nie spełnienia warunku.

Działanie na kontakcie - blok umożliwiający sprawdzenie wystąpienia zdefiniowanego Działania kontaktu.

Konfiguracja:

Z rozwijanej listy Aktywność wybierz tą, którego wystąpienie chcesz sprawdzić na tym etapie scanriusza.

Za pomocą suwaka określ sposób weryfikacji warunku:

Czasowa weryfikacja warunku - daje możliwość zdefinowania czasu przez jaki system będzie "czekał" na spełnienie warunku.

Jednokrotna weryfikacja warunku - system sprawdza czy warunkek spełniony jest na moment wejścia kontaktów do tego bloku.

W tym miejscu masz również możliwość zdefiniowania scoringu w przypadku spełnienia/nie spełnienia warunku.


Polityka Cookies

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.