Bloki Inne - opis, konfiguracja

Po zdefiniowaniu Ustawień oraz określeniu grupy odbiorców w zakładce Scenariusz możesz ułożyć ścieżkę działań scenariusza.

W przyborniku po lewej stronie masz możliwość wyboru pomiędzy blokami Akcji, Warunkami, Inne.

Bloki Inne:
Do wyboru spośród tych bloku są następujące bloki:

Opóźnienie - blok umożliwiający wprowadzenie opóźnienia do scenariusza określonego w godzinach.

Konfiguracja:

W polu opóźnienie w godzinach wprowadź liczbę godzin jaką będą oczekiwały kontakty na przejście do kolejnego bloku.

Opóźnienie do godziny - blok umożliwiający wprowadzenie opóźnienia do scenariusza do określonej godziny.

Konfiguracja:

W polu godzina wprowadź tę do której kontakty będą oczekiwały na przejście do kolejnego bloku.

Opóźnienie do daty - blok umożliwiający wprowadzenie opóźnienia do scenariusza do określonej daty.

Konfiguracja:

Korzystając z suwaka wybierz opcję:

Data - powoduje opóźnienie do zdefiniowanej w tym miescu daty.

Konfigurując ten element określ konkretną datę do której kontakt będzie oczekiwał w bloku

Data w atrybucie kontaktów - powoduje opóźnienie do daty określonej w atrybucie kontaktu. W praktyce oznacza to, że kontakt przechodzący przez ten blok będzie oczewkiwał do daty, którą jest do niego przypisana w ramach zdefiniowanego wcześniej atrybutu. Warunkiem jest posiadanie takiego atrybutu.

Konfigurując ten element z rozwijanej listy wybierz atrybut, którego wartość będzie uwzgędniana w przeliczaniu opóźnienia np. Data kontaktu. Dodatkowo w tym miejscu masz możliwość określenia ile dni przed lub po wyznaczonej dacie kontakt ma przejść do kolejnego bloku.

Powiadomienie - blok umożliwiające wysłanie powiadomienia na określone adresy e-mail lub numery telefonów informacji o kontaktach, które przechodzą przez ten blok.

Korzystając z suwaka wybierz powiadomienie e-mail lub powiadomienie sms. Możesz również wysłąć dwa rodzaje powiadomień jednocześnie.

W obu przypadkach masz możliwość wprowadzenia treści oraz zastosowania elemntów personalizacji np. Imię, Nazwisko, adres e-mail jak również innych atrybutów wprowadzonych do systemu.

Podział kontaktów - blok umożliwiający wprowadzenie podziału grupy kontaktów, które dotarły do tego elementu scenariusza.

Konfiguracja:

W polu Grupy do podziału wprowadź w procentach w jakich proporcjach ma zostać podzielona grupa kontaktów. Grupy muszą sumować się do 100%.

Dodatkowo masz możliwość określania limitu liczby kontaktów po osiągnięciu którego kontakty nie będą dodawane do tej grupy a będą dodawane do pozostałych, gdzie limit nie został jeszcze osiągnięty.

Zakończenie - element obowiązkowy każdego scenariusza.


Polityka Cookies

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.