Lejki

Lejki umożliwią użytkownikom iPresso monitorowanie liczby kontaktów znajdujących się na poszczególnych etapach danej kampanii.

Przykładowo, tworząc formularz na stronie, który będzie zachęcał do zapisania się do newsletter’a można ustawić kolejno segmenty: „wypełnienie formularza”, „wysyłka e-mailingu”, „kliknięcie linku”, „dokonanie zakupu”. Segmenty ustawione w lejku będą odświeżać się automatycznie, tworząc nam raport leadów przechodzących przez poszczególne etapy aż do finalizacji zakupu.

Aby stworzyć lejek przejdź do zakładki Segmentacja, następnie z lewego menu wybierz Tworzenie segmentu. Na podstawie odpowiednio dobranych kryteriów stwórz segment, który będzie użyty w lejku np. Wypełnienie formularza.

 

 

Mając przygotowane segmenty, które umożliwią Ci sprawne śledzenie przepływu kontaktów między kolejnymi etapami procesu marketingowego, przejdź do zakładki Raporty, następnie z lewego menu wybierz Lejki-->Wersje robocze.

 

 

W tym miejscu klikamy przycisk “dodaj” w górnym prawym rogu. Wpisujemy nazwę oraz czas aktywności lejka - oznacza to, że od konkretnego dnia segmenty będą przeliczane i przeliczanie będzie trwało aż do finalnego dnia. Po zapisaniu ustawień lejka, koniecznym jest jego uruchomienie - wystarczy kliknąć niebieski przycisk “uruchom”, aby segmenty rozpoczęły się przeliczać. 

Ważne: Segmenty odświeżane są automatycznie, co 24h jeśli nie zostaną odświeżone ręcznie w Segmentacja.

 

 

Po zakończeniu tego okresu, lejek trafia do Zakończonych, a segmenty nie są już przeliczane. W tym miejscu można pobrać raporty. iPresso umożliwia przedstawienie lejków w formie wykresu skumulowanego oraz słupkowego wraz z opcją pobrania raportów do pliku.

 

 

 


Polityka Cookies

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.