Krok 4. KPI - wyznaczaj i realizuj cele

Wyznacz swojej firmie konkretne cele i na bieżąco sprawdzaj poziom ich realizacji.

Celami takimi mogą być np.: ilości nowych kontaktów w bazie, wypełnień formularza, osób odwiedzających Twoją stronę internetową, nowych fanów na Facebooku. 

Dzięki prostym symbolom słoneczka i chmurki szybko zorientujesz się, które cele są pomyślnie realizowanie, a którym należy poświęcić więcej uwagi. 

KPI pomoże Ci w zdefiniowaniu celów i ich osiągnięciu. Sprawdzając jakie elementy Twojej strategii funkcjonują prawidłowo, a jakie nie przynoszą rezultatów, zdobędziesz informacje konieczne do optymalizacji swoich działań marketingowych.


Related articles

Polityka Cookies

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.