Krok 5. Co można osiągnąć poprzez Automation

Zautomatyzuj swoje kampanie marketingowe i spraw by system samodzielnie reagował na aktywności klientów.

Za pomocą algorytmów możesz zautomatyzować pracę systemu i działania jakie podejmuje on wobec Twojej bazy kontaktów. Twórz automatyczne scenariusze działań marketingowych, spraw by system samodzielnie kontaktował się z klientami, dostarczaj odbiorcom ofertę dopasowaną do nich pod względem treści i czasu dostarczenia. 

Algorytmy określają jakie działania mają być podejmowana i na jakie aktywności klientów powinien zareagować system. 

Za określone cechy i zachowania system automatycznie przyznaje klientom punkty. Ilość zgromadzonych punktów pozwala zorientować się w poziomie zainteresowania ofertą danej osoby i podjąć kolejne działania marketingowe. 

Jeżeli np. klient otrzyma od nas mailing i kliknie w zawarty w nim link system automatycznie przypisze mu określoną liczbę punktów i wykona odpowiednie działanie, np. przeniesie go do odpowiedniej kategorii kontaktów.


Polityka Cookies

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.