Scoring - Czym jest scoring behawioralny i jak go wprowadzić?

Scoring to punkty przyznawane kontaktom za dokonanie określonych akcji. Im większa ich liczba tym bliżej osiągnięcia celu biznesowego na przykład zakupu produktu.

Pamiętaj: Punkty w scorigu behawioralnym przyznawane są tylko w ramach algorytmów.

Aby zdefiniować Scoring behawioralny, przejdź do sekcji Automatyzacja. Następnie w lewym menu kliknij Scoring. Rozwinie się lista - kliknij Scoring behawioralny. Wyświetli Ci się nowy widok.

Możesz tu zdefiniować liczbę punktów przyznawanych za poszczególnie akcje w Marketing Automation.

  • Akcja - to czynność, którą system wykonuje na zdefiniowanych kontaktach.

  • Bloki warunkowe - to element wyboru jednej akcji i przyznanie punktów za jej wykonanie lub niewykonanie.

Klikając w + Akcje lub + Bloki warunkowe możesz określić jaką liczbę punktów i za co się ją przyznaje. Następnie system autoamtycznie je podsumuje i pokaże nam kto zebrał najwięcej punktów i tym samym jest nabliższy podjęcia zakupu usługi czy danego produktu.

 

 


Related articles

Polityka Cookies

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.